הרשמת בקר חדש
שפה

רישום בקר חדש

חברתנו- R&M בקרה ומידע שיווקי, פועלת בתחום "איכות השירות וחווית הלקוח", משנת 2003.

תפקיד הלקוח/ה הסמוי/ה הינו תיעוד רמת השירות הניתנת ללקוח בחנות אופנה, מסעדה, רשתות שיווק, בנקים ועוד.

חוות הדעת של הלקוח/ה הסמוי/ה מאפשרת להנהלה לקבל תמונת מצב מדויקת בנקודות הקצה.

שיטת העבודה:

  • ביצוע תהליך בנקודת המכירה או השירות. במסגרת הבקרה עליך לשהות בחנות בין 15- 30 דקות בממוצע בבקרה, תלוי באופי הרשת ואופי הבדיקה.
  • עליך לתעד את המפגש, תוך 24 שעות לכל היותר, בשאלון ממוחשב באמצעות המחשב/ באפליקציה בסלולרי.
  • העבודה מתבצעת ברחבי הארץ (ממג'דל שמס ועד אילת).
  • הבקרות מתבצעות בשעות גמישות, בימים הנוחים לך (בתיאום מולנו) ובתנאי משרה חלקית.

עם מי אנו עובדים?

  • אנו עובדים עם חברות מהגדולות והמובילות במשק. לקוחותינו פזורים בכל רחבי הארץ (ובחו"ל), בחנויות רחוב ובמרכזי קניות. ייתכן כי במסגרת עבודתך עמנו, תדרש לשלב במסגרת סבבי הבקרה גם נקודות מרוחקות יותר- הדבר יעשה בתיאום מולך.

דרישות התפקיד: 

  • יסודיות, מהימנות ודיוק בפרטים.
  • "ראש גדול".
  • סבלנות.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • היקף עבודה: יומיים בשבוע הפנויים לבקרות, לכל הפחות.
  • ניידות - חובה ( עדיפות לרכב/ אופנוע).
  • מחשב+ סמרטפון+ חיבור לאינטרנט.

שכר:

  • השכר הינו נגזרת של זמינות, היקף ואיכות ביצועים וניידות.
  • לכל משימה אליה תשובץ יש תגמול מוגדר. המטרה הינה צבירה היקף בקרות רב ככל הניתן, על מנת להרוויח סכום משמעותי .
  • שיטת התשלום הינה בתלוש שכר / חשבונית, מידי חודש.

כיצד מבצעים רכישה בבקרות:

  • ברוב הבקרות המבוצעות יידרש ממך לבצע רכישה בחנות. סכום הרכישה משתנה מלקוח ללקוח.
  • אינך נדרש לממן את הרכישות. תקבל החזר סכום מלא עם העברת המוצר למשרדינו.

כיצד תקבל הכשרה ותהפוך להיות לקוח סמוי:

  • הכשרתך כלקוח סמוי תבוצע רק לאחר שתעבור את מיוניך בחברתנו.
  • בשלב הראשון תידרש למלא פרטים, תעבור ראיון התאמה אישי ותינתן לך הדרכה מעמיקה.
  • תידרש לבצע בקרה ראשונה שלאחריה תקבל משוב.
  • במידה ותעבור את השלבים בהצלחה, תוכל להשתלב בעבודה עמנו.

 


אני מסכים



חזור אחורה
 
R&M בקרה ומידע שיווקי, מחווית לקוח להצלחה עסקית   טלפון 09-9511155   דואל hafaza@r-m.co.il